Tweethearts

Saturday, April 23

percaya atau tidak

percaya atau tidak,
sehari aku makan sekali je.
dah rasa malas nak makan. bila lapar, minum milo.

percaya atau tidak,
hari hari aku tidur lambat.
paling awal pun pukul 3 or 4am.

percaya atau tidak,
dah hampir 2 minggu tak topup.
ada credit pun takat guna SOS topup tapi dah tinggal sen sen je.

percaya atau tidak,
sabtu ahad mesti aku bangun lambat gila.
bagi aku pukul 1 or 2pm tu memang lambat.

percaya atau tidak,
aku dah malas nk pergi class IS.
sebab boring, terlalu ramai student yg masuk class IS.

percaya atau tidak,
subject Visual Communication makin susah.
pergerakkan gambar yang tidak bergerak, pening nk belajar.

percaya atau tidak,
I've no cash. selalu macam tu.
tapi tak kesah sangat, sebab aku memang tak guna duit.

percaya atau tidak,
mulut aku ni tk berhenti cakap pasal gajah.
sehari pun tkkan miss punya. asal entah tak letih pula.

percaya atau tidak,
aku dah layan balik tengok cerita korea.
lagi lagi cerita 'playful kiss'. romantik gila babeng!

percaya atau tidak,
aku balik rumah je, mama cakap aku dah kurus.
biar betul? aku rasa sama je. mungkin kurang makan.

percaya atau tidak,
mama dah promise nak belikan Nikon D3100.
kesabaran diperlukan sementara menanti birthday aku.

percaya atau tidak,
mama offer kereta. kancil pulak.
tak berminat. nanti kuat merayap.

percaya atau tidak,
kalau boleh aku nak ada button reset dalam hidup.
sonang den raso mcm mati hidop semulo. :D

No comments: